fredag 2 november 2007

Halloween

Annie hjälper mig på arbetet idag och jag ska på ett litet läkarbesök under dagen och har precis ätit rulltårta med RÖD grädde och en liten skräck-godis som dekoration.

Hemmavid så är Halloween lyktorna framtagna och en ljusslinga med pumpor ska upp i fönstret.

Sprang 1 mil igår och det var skönt.
Ingen träning idag för mig så vi får se om anatalet träningar bara blir 3 ggr denna veckan och det är lite för mig så jag känner hur pluffsig jag blir.

Tänker på utlandssemestern på 2 veckor då jag inte kommer att tränad något så även om motivationen är låg så finns den där.

På söndag firar vi Anders och de som kommer får julmat!
På riktigt!
Jag ska koka skinka imorgon, göra omelett och steka hemmagjorda köttbullar etc. vad gott de ska lukta! En liten överraskning till våra gäster.

Dagens: kjol från MQ sjal från JQ och top från H%M

Kram på er alla och en riktigt god Halloween

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida