måndag 12 november 2007

Håret

Håret är en katastrof, slänger i något slags gegg men det gör inte saken bättre...
Sätter på fläkten i badrummet och tar fram SUPER EXTRA strong från Klippoteket håret ligger blickstilla och gör så förhoppningsvis resten av dagen.
Tänk om det blåser till ute och ena sidan står rätt upp hmm får ta med mig ett vindskydd.
Mitt ansikte har börjat veckla ut sig men jag ser trött ut ändå. Långt bak i tiden fick jag lära mig att blått ger pigga ögon men nu behöver jag i så fall KORNBLÅTT! och det går ju inte så det får bli en jättefin färg som kallas petrol "Biotherm nr 120".

Väckte Annie och hon liknar sin far med sina morgonkinesögon sååå trött, de två är riktiga kvällsmänniskor. Stereon sätts på i hennes rum och Rix går på för fullt. Hon kommer när hon vaknat om en sisådär 30 minuter.
Adrian är buren från säng till soffa och han är den som är den ilskna på morgonen så man får take it easy om man säger så. Ibland gör jag inte det utan går på som en ångvält för då är jag lika trött.
Alvin som varit vaken ett tag har fått tag på sitt Gameboy och ligger och spelar låter små glada tillrop komma ibland.
Anton har sovmogon så han blir väckt om en stund.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida