måndag 2 juni 2008

Copycat

Lite till manns är vi copycats allihop, annars skulle ju inte H&M överleva ett plagg av varje och per storlek. Helt ok tycker jag.

Men våra grannar...

Vi köpte en friggebod
grannarna köpte en friggebod

Slår ut väggen i köket
grannar slår ut väggen i köket

byter till ek-kök
grannar byter till ek-kök

vi målar grund vit
NU MÅLAR GRANNARNA GRUND VIT

Nu går de lite för långt, jag spyr!!!


Hade en kollega som ville vara som jag. Hade jag kavaj en dag så kom hon i kavaj nästa dag. Hade jag jeans med blus så hade hon det nästa dag. Blir rätt så enerverande. Priset tog hon när jag köpt matchande plagg såsom byxor och top till. Samma dag går hon och köper exakt samma plagg i samma färg. Orkade inte ens höja på ögonbrynet.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

3 juni 2008 kl. 22:45  
Anonymous Anonym sa...

Så är det med folk som inte kan själva ;-)...jobbiga grannar, tycker dom inte att det är lite skämmigt, eller låtsas dom som om dom var först...man kan ju undra

4 juni 2008 kl. 21:29  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida