torsdag 29 maj 2008

Hälsa och ledarskap

Har varit på föreläsning nu på morgonen.
Hälsa och ledarskap var temat och min förväntan var stor MYCKET STOR.

Där tanken var att vägleda oss i ledarskap kopplat till kost, motion och stress.

Skulle sitta och dregla och bara lapa i mig motion motion kost kost jag vill lära mig mer!

Föreläsaren var en gammal gympalärare som jag upplevde då som allmänt sur och inte såg individen. Inte många leenden där inte.

Föreläsningen handlade "bara" om stress stress och för mig så är det så uttjatat.
Bättre föreläsningar har jag varit på, boring!

Hon fick frågan om olika tips på avslappning och mental träning?
- finns massa bra böcker på biblioteket...

Utömmande svar och vi antecknade detta frenetiskt!

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Det lät inte jättekul precis. Jag var däremot på en kurs i helgen som handlade om skelett leder muskler kost och motion, det var hur bra som helst. Har nog aldrig tyckt att skelett o muskler varit så kul. Vi fick tilloch med försöka lära oss dom latinska namnen. Den kursen hade du gillat sååååå mycket.
Kram Anette/Björcks

29 maj 2008 kl. 14:36  
Blogger Sus sa...

Den hade passat mig till 100% :)

30 maj 2008 kl. 08:40  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida