onsdag 28 maj 2008

Ny dag nya visioner

Känner ni det?
Att man blir uppåt i det fina sommarvädret, blir som en liten lärka prrr!

Känner för att göra mer saker osv, fantasin börjar arbeta:
måste göra fint där och göra fint där.
Blir en riktig fixare!

Kan inte riktigt släppa min headhuntare, har bestämt mig för att ringa honom en kväll och kolla läget iallafall.

Blir mer a la chief och det kanske passar mig bra.
Men jag har ju ett bra arbeta med goa kollegor så vad kan man mer önska?
Men ändå vill jag kolla... "hur svårt kan det va" tänk om jag byter och inte trivs.

Tankarna flödar!

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Livet är för kort för att grubbla bort på vad man inte gjort..man ångrar oftast det man INTE gjort. Lite filosofi så här på eftermiddagskvisten :-)

28 maj 2008 kl. 15:30  
Anonymous Anonym sa...

Hallå där. Har precis lämnat in sista arbetet för terminen. Har nu tid att titta på din blogg. Att bara få lyssna på stress är inte roligt. Duktig du är med ditt tränande. har börjat att gå igen. SKÖNT. Ska ta mig tid att kolla din blogg oftare. kram från mig (Du vet)

29 maj 2008 kl. 18:25  
Blogger Sus sa...

Fin filosofi,
det är så man ska leva!

Sommarlov skönt va?!

30 maj 2008 kl. 08:42  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida