söndag 18 maj 2008

Examenskläder

Trött imorse men upp ska jag som vanligt...
Bestämde att examenskläder till dottern ska inhandlas och innan det en 4-årings önskan. En 4-årings rösträtt är inte så stor så varje gång vi frågar efter förslag på vad vi kan göra så är han framme.
- Mmmm det kan vi göra någon gång säger vi och så gör vi något annat. När inte röstningen ger något genomslag plockar han fram sin önskan någon gång ibland ändå och vi svarar
- Mmmm det kan vi göra någon gång.
Idag var det dags!
Så iväg till bowlingen först och Alvin njuter och har kuuuuul! Helst ska man äta en blå klubba eller fler där också.

Sedan iväg till Knalleland och först äta. Familjen beställer och jag står och stirrar på vad jag ska äta (har precis ätit en hel uppsättning jordnötter och nachos med dipp och 2 coca-cola) stirrar och stirrar och kommer inte fram till något utan sätter mig en stund. Går till slut fram och beställer äppelpaj med vaniljsås...

Jag och Annie startar sedan racet som innebär besök i de flesta affärer utan att hitta något... det kom ett hormonutfall men det gick över snabbt efter jag sagt förlåt :) men till slut får vi till det och känner oss nöjda. Det blev klänning, leggings och skor.

Hon är vacker min sessa!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida