lördag 17 maj 2008

Dagen GBG-vrv

Så nu börjar det närma sig. Är lite nervös i magen och det kan också bero på all saft jag druckit...
Socker och salt är inte fel idag.

Har intagit mannagrynsgröt till frukost man ska passa sig för fibrer så här tätt inpå. Man vill ju varken göra 1:an eller 2:an, det är värsta skräcken för alla som springer, förlorar ju tid på det och man får stå i kö.

Dock finns det toaletter på 4, 7, 8, 9, 11, 12, 15, 16, 18, 19 km så ni förstår att det blir nödigt...
Med allt spring så blir det full fart på tarmarna.

Ätit en banan nu för att fylla på depåerna och något mer ätbart blir det inte innan varvet.

Nu ska jag spela hög volym på stereon och sedan ge mig av mot GBG.
Många tänker på mig och jag har fått många meddelande, det värmer!

Så nu har jag också "ögonen" på mig för er som följer mig det ger lite kraft och att prestera!
Har ju en som jag tävlar emot på arbetet. Egentligen gör jag inte det men den personen har sådan tävlingsinstinkt så han kommer inte prata med mig på flera månader om jag fåre bättre tid än honom. En morot!

See ya!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida