tisdag 22 april 2008

Be quiet please!

Jag var tyst!
och föräldrarna till barnet hade talets gåva och man kände med de när deras barn inte mår bra och ej har vänner etc. (Man villa påpeka saker och humöret gick upp och ner)

Skolan fick ta mycket stryk eftersom ingen åtgärd är tagen med stort krafttag och vi upplevde nog alla att kommer det bli någon förändring nu efter mötet? Nåväl nu har skolan ögonen på sig.

En kurator var på plats och vi fick göra en uppgift tillsammans om grupper på 4. Halvspel får jag på sådant då jag har "annat" att göra. Leka grupparbete där vi skulle hänga ut internet som boven...

En mamma talade om hur barnen och mannen en dag per vecka får laga mat med hennes hjälp och sa med ett leende att mannen inte tyckte det var så kul.

Summan av kardemumman så SPYR jag!
Han kan inte laga mat och jag betraktar honom som en j***a mansgris som inte kan ta hand om sig själv! Talar hon om när han ska byta underkläder också?? Efterbliven???

EN MAN är en person som kan ta hand om dig och din familj och en förutsätting är väl att kunna laga mat och städa det ingår liksom i grundsysslorna för vi lever inte på 1800-talet där kvinnorna går hemma.

Fy f*n för sådana killar och även tjejer som låter sig hunsas och "går på den lätta" så jag säger bara kom inte och gnäll till mig!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida