fredag 18 april 2008

Pasi stammar

Var på lunch-spinningen och det är alltid lika skönt och roligt. Men tränaren upprepar onsdagen vad gäller musikval etc. Gjorde ingenting han spelade ju Noice igen!

Tidigare när jag kom så stod jag i valet och kvalet boka spinning eller bygga muskler???
Behöver bygga lite mer muskler men det är roligare att lyssna till bra musik.
Ni vet som när favvolåten kommer när man är ute eller på radion... ja you name it då blir man glad.

Som de flesta vet så tycker jag det är snyggt med tjejmuskler!
På killar däremot kvittar det jag säger varken bu eller bä.
Har en känsla av att de har muskler just nu och sedan blir de förlsappade och blir till "halvfeta".
Så då är det bättre utan muskler as natural as possible!

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

För mycket tjejmuskler tycker jag inte är snyggt, finns inget fulare än bodybuildingtjejer. Ha en trevlig helg.

18 april 2008 kl. 15:07  
Blogger Sus sa...

Sus: kan tyvärr inte hålla med dig ;)

18 april 2008 kl. 15:11  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida