söndag 20 april 2008

3 korvbröd senare...

Gårdagens väder var ju helt enastående och bilen tvättades både invändigt och utvändigt.

Skjutsade dottern till hundkurs men oj så trött hon var. Alvin och jag åkte till Lekborgen på kalas.

Solen gassade och vi åkte åter till hundkursen jag och Alvin då den var 4 timmar i skogen denna dag med "spår" på schemat.

Dottern halvlåg i gräset och var trött fortfarande och vi grillade korv.
Åkte hem och grejade en stund. Vid 16-tiden fick jag upp mannen från soffan då jag tyckte den var uppvärmd tillräckligt och det åktes och hyrdes film och köptes godis, mannen satt i bilen...
Kan i förbifarten säga att han var ute dagen innan ;)
Han fick en nogger att tugga på och han var nöjd.

Annie sa att hon kände sig varm och hade ont i huvudet så när vi kom hem tog vi febern på henne. Hmmm 39,5 inte konstigt att hon kände sig sisådär. Hon är inte ofta sjuk så hon kunde inte sätta det i samband utan kände sig varm, trött och ont i huvudet. Trög jag var då...

Har sprungit 2,1 mil och ätit gröt och druckit en hel del vatten. Det fanns korvbröd kvar som jag åt upp. Det är riktigt gott, ungefär som kanelbullar tycker jag.

Ska in i duschen nu för jag luktar yakii.

Annie har fortfarande 39,5 i feber så hon pysslas om.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida