tisdag 22 april 2008

Droger by west med de!!!

Har ju införskaffat "the best of" Noice och de var helt sjukt bra på sin tid och musiken lever än. Unga killar som skrev riktigt bra musik, de var endast tonåringar!

Sedan gick det utför!!!

droger droger droger!

Jag har aldrig provat droger och kommer aldrig att prova, det är mitt motto och jag lovar jag hjärntvättar mina barn på samma vis som förmodligen mamma gjorde med mig och min bror = nolltolerans!

Så ska våra barn bli kändisar? När de var nitton i Noice så var de på väg att falna och det känns sorgligt, hur skulle de kunna leva ett normalt liv efter det? Det blev plattan nästa för en del av de.

De flesta låtar skrevs av Peo Thyrén en stor eloge till honom!

Usch vad hemskt känner mig lite nedstämd två dog till följd av droger, Hasse och Freddie.

Finns en del att titta på www.youtube.com
http://www.youtube.com/watch?v=DzoIZnkcMpQ

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Vad tragiskt! Jag har faktiskt funderat på vart dom tagit vägen, oftast blir det ju att dom gör comeback på senare dar, som Gyllene Tider tex. Jag tyckte Hasse var så söt :-(

22 april 2008 kl. 12:52  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida