torsdag 6 mars 2008

Hår i armhålan


Var och tränade styrketräning på lunchen och det var ett par som tränade tillsammans.
Där killen hela tiden berättade för tjejen hur hon skulle göra. En PT kan man misstänka men han såg inte ut som en och var inte vältränad.

Började kolla efter ringar och mycket riktigt så hade de "samma" sorts ring på sig = alltså ett par.
Men han kändes mer märkvärdig än henne som var lite grå på nåt vis bredvid honom.
Styrde han henne annars också??? I vilket fall så hade hon hår under armarna och var en svensk tjej i 25-30 årsåldern. (Konstigt litet par)

Finns det någon som jag känner som låter borsten växa??? Kommentera isåfall!!!

Men jag skulle bli förvånad.

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag kan slarva ibland på vintern både med under armar o på benen, men usch vad man känner sig ofräsch om man inte rakar sig.

6 mars 2008 kl. 14:52  
Anonymous Anonym sa...

inget hår under mina armar.. däremot brukar benen bli lite stubbiga emellanåt nu på vintern..tur då att jag har ljusa små strån ; )

7 mars 2008 kl. 17:56  
Anonymous Anonym sa...

Jag håller på att ta bort håret helt nu..skönt att slippa täcka på att hålla det hårfritt! Men det är inte smärtfritt!

15 mars 2008 kl. 11:14  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida