måndag 3 mars 2008

Du är vad du äter!


Ser inte så många serier ska jag villigt erkänna men försöker nu följa Greys Anathomy men det händer inte mycket där.
Men på torsdag klockan 20:00 i "Du är vad du äter" så bara måste ni se det!

Det är Dominika Peczynski som är den stora deltagaren och hon har skinn på näsan så då får man nog se ett och annat, det är minsann ingen som talar om för henne vad hon ska göra!


Vikten är INTE på väg ner utan istället upp har jag en känsla av. När jag inte tränade så gick jag ner. Nu när jag tränar så blir jag illamående och trött och äter mycket.


Så vad är bäst träna eller icke träna?? That´s the question!
(Finns bara ett givet svar eller hur!)

Dagens: kjol från We are Replay, top från Koola Anna

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

SNYGG KJOL!!! Jag måste också köpa mer kjolar som är höga i midjan..så bra för oss smygtjockisar (nu menar jag inte dig Sussi) älskar kjolen!!

3 mars 2008 kl. 11:32  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida