onsdag 27 februari 2008

Lunchen

Träningen var viktigast för mig men utförsäljningen fick sig ett besök först och sedan infann jag mig med sen ankomst på spinningen.

Lite kortare spinning med andra ord och sedan styrketräning. Jag tog samma vikter ungefär som tidigare men jag har ju inte tränat på 6 veckor så på 4:e maskinen gick jag ner för räkning och höll på att svimma och blev spyfärdig. Fick sitta på golvet i 5 min HA HA HA vilken idiot!

Ja ja man lär sig så länge man lever, trodde ju jag var tarzan och faktiskt så är jag det men lite otränad bara skit vad irriterande!!!

Gina är på Lundbygatan 1 bredvid Skopunkten klockan 10-18 idag så passa på om det nu finns något kvar.

Har beställt en ny bok Scar Tissue som ska vara bra. = inga kläder ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida