tisdag 26 februari 2008

Löpning


Måste ta upp det här hysteriska tränandet...


Jag kan meddela att jag har alltid tränat mycket kolla med min omgivning,
och nu alla dessa "ny" tränare. När Anton var liten och jag gick ut och sprang så hånade de mig och tyckte jag var en riktig idiot! Speciellt på sommaren på semestern då folk gärna sitter med en öl i handen mitt på dagen så drar jag på mig träningskläderna och får min lilla kick.


I somras så sprang jag min lilla runda som vanligt och hag hade ett helt j-a lemmeltåg efter mig, hysteriskt har det blivit. När man åker i bil på kvällen så är det många reflexvästar man ser med löpare. Tycker det är bra men vadan detta intresse?




Dagens: blus, scarf halsband Sisters, Ecco skor och jeans vetti sjutton får kolla det senare. Köptes på 75% rea för 350:- (inte nu! jag har ju köpstopp)


3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Snyggt! Jahaaaa så du slarvar inte med ditt köpstopp, vilken karaktär´:-)

26 februari 2008 kl. 14:27  
Anonymous Anonym sa...

I löööv att springa, men däremot har jag inte kommit till så långa sträckor som du än..men nån gång så...

Linda

26 februari 2008 kl. 16:24  
Anonymous Anonym sa...

Va smal o fin du är!!! snart 40 o i topptrim...önskade att även jag var det..snart så :-))

27 februari 2008 kl. 08:49  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida