torsdag 21 februari 2008

HAHAHA

Jag har fått tips från viktklubben

Veckans tips
Dagdröm om hur du skulle se ut om du var smalare. Se dig själv som energisk, positiv och vacker i snygga kläder. Känn hur stark och nöjd du är. Dröm så här några minuter om dagen och känn att det är dit du vill komma.

Ta fram fotografier från en tid när du var nöjd med din kropp och häng upp dem synligt - på kylskåp, i badrummet eller i sovrummet. Titta i din garderob efter kläder du gärna skulle vilja använda igen och fantisera om att du passar perfekt i kläderna.

Rensa ut kakor, godis, chips och andra frestelser ur skafferi och frys. Be övriga familjemedlemmar äta sina onyttigheter när du inte är hemma och att förvara dem på sina egna rum.

Gillar speciellt den med "rensa kakor och ha på sina rum",
kolla med Annie :) jag hittar allt!
Jag har meddelat mina kollegor att om jag ser ut att drömma så är det för att jag är så snygg!

1 kommentarer:

Blogger Mie sa...

Ha ha ha, ja men det låter ju perfekt! Och eftersom du redan är snygg så behöver du inte ens fantisera;)

21 februari 2008 kl. 12:03  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida