onsdag 27 februari 2008

Lunch!


Dagens problem!
På lunchen har jag bokat träning och samtidigt är det utförsäljning… vilket tror du jag väljer??

Igår var det tisdag!
och tisdagar är som vanligt 4 träningar att köra till och på två måste man vara kvar. En är för Alvin 4 år som går på familjegympa (hinderbana etc och är så roligt) och en är för långt hemifrån så det är ingen idé att åka därifrån.

Samtidigt som det skulle vara föräldramöte… försök få ihop det om du kan.

Jag försökte så att Adrian skulle åka med någon av de 4 andra men alla var sjuka!

Så stressa stressa på Adrian i duschen när han och alla andra killar duschar efter träningen.
DUSCHAR! Är ju dumt att säga för de smätter med handdukar eller har vattenkrig och det var sjöblött överallt
SKYNDA DIG! Ropar jag vasst och inte så trevligt med ”den blicken” och bara med blicken så betyder det också att jag gått in i omklädningsrummet och där har mammor inget att göra!
I de lägena är jag ingen bra mamma och det meddelar sonen högt och markant för han tycker verkligen jag är helt knäpp.
De har ju jättekul!
Nåväl jag hann till allt men jag var hungrig som en älg! Åt när jag kom hem och sedan förhöra på läxor och jag var helt slut. Bara tanken på läxor…Ont i huvudet idag också
Åhh vad det INTE är synd om mig!

Jag har ju andra problem! Lunchproblem!!!!! Eller hur?


Dagens: Tunika Rabens Saloner och byxor Brant stövlar från Din sko. Tunikan är längre bak än fram och jag tog två bilder då de blev halvbra båda.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida