lördag 1 mars 2008

Vilket val

Vaknade imorse och det var mycket snö... blötsnö så valet var enkelt och det blev schlagerspinning en timme.
En riktig höjdare jag lovar!

Ätit godis så det sprutar ur öronen idag vilket leder till att jag bara MÅSTE träna imorgon!

Kollar vad som finns för pass att boka eine momente bitte...

I´m back!
och det fanns inga bra pass!!!

Attans att vi inte kom med på Vasaloppsspinningen imorgon jag och Kirsti. Den är på 4 timmar!!! Scheisse ja ja

Det får bli en löp runda hoppas jag, vi får väl se.
På måndag talar jag om vad som är gjort i träningsväg för veckan som varit så får vi se om jag kan vara stolt över mig själ.

Tillägg för kommande onsdag är två pass, jag måste prova ett pass på em. men missar inte lunchpasset.

Melodifestivalen var klart ingen höjdare.
Bra låter men ingen som träffade bulls eye om man säger så.

Chiao

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Allvarligt talat....vad ser folk hos Linda Bengtzing??? Jag orkar inte ens titta på henne..

3 mars 2008 kl. 08:21  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida