söndag 6 januari 2008

Tvätta ansiktet?

Helgen har varit i lugnets tecken och det är ju skönt men man blir ju så slö.
Adrian var på Gocartcity på kalas och det var KUL!!! Åkte en snabb sväng till Knalleland och köpte nya skor till honom då han kan ha ett par nya i ett par veckor och sedan ser de ut som om han har fått de i 3:e hand eller nåt... Men det gillar vi man ska leka när man är barn.

Tänkte kolla om ni tvättar er?
Ja alltså i ansiktet på morgonen, har hamnat i diskussion om att man inte ska tvätta sig i ansiktet på morgonen tvätta inte bort det naturliga skyddet.
Men om man nu har svettats lite på natten då? Ja man kanske inte ens vet om det.
Låter väl rimligt tycker jag MEN alla kvalster då? Ska man gå med de hängande i nyllet?
Eller all deras skit? Eller kanske man ska se det som "gödsel" är ju alltid bra med tanke på nybildandet av nya celler eller en behaglig natt ansiktsmask de käkar upp döda hudceller och gödslar efter sig. (Omtänksamt)

Kommentera gärna, behöver få en bild av det här???

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Tvättar mig aldrig med tvål o vatten i ansiktet. Jag har ansiktsvatten eller annan rengöring för ansiktet. Detta tar jag morgon och kväll.

Anette

7 januari 2008 kl. 11:10  
Anonymous Anonym sa...

Hej!
Jag tvättar mig med vatten i ansiktet på morgonen utan tvål. Men om jag skall vara ute i kylan då tvättar jag mig inte för då behöver jag det "naturliga nattskyddet".

7 januari 2008 kl. 14:51  
Anonymous Anonym sa...

Man skall absolut inte tvätta ansiktet när det är minus ute. Det räcker med ett bra ansiktsvatten på morgonen, för det är ju inte värsta gympan man håller på med i sängen. Om fallet så är - då kan man lika gärna duscha sig direkt efter den aktiviteten.

7 januari 2008 kl. 17:00  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida