torsdag 3 januari 2008

REALISATION

Japp, jag och Hanna stog utanför Jolina som brukligt 5:45 och iakttog kön som inte var alltför lång denna dag.

Jag hade planerat min parering och utfall och dyk för att få tag på det jag ville ha!
DÖM OM MIN FÖRVÅNING när de hade tagit bort alla kläder jag ville ha!!!
Lite lurendrejeri.
Dessutom hade de hängt fram "gammal skit" vilket jag inte tycker är ok.

Så jag inhandlade ett par leggings :(

Var sedan på MQ och där är sakerna kvar som man förväntar sig så Anders fick en hel del.

Efter Rean så var vi och tränade och jag känner att en förkylning är på gång, luktar förmodligen skunk i munnen.

Varför tränar jag då? Svar: därför
ja ja men varför är ingen fråga och därför är inget svar.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida