lördag 22 december 2007

Tomten är helt klart vaken och jag med!

Har varit hos mor och bytt julklappar och det var sååå mys, skönt att kunna sprida klapparna på flera dagar för de ska till snön och fira jul. Julemys.

Eftersom vi är klara med allt så la jag mig på soffan, vad ska jag göra nu???

Märklig känsla.

Har sprungit till sta´n idag men det var nog bara 8 km inte så långt och faktiskt nerför hela vägen mer eller mindre. Sonen trodde jag skulle springa hem från sta´n också så han hade tagit med sig skor etc. Efter god mat så var inte fallet så.
Därför imorgon så har vi bestämt att vi ska springa till Knalleland eller sta´n och fika.
Kommer det bli av tror du? Beror på Anton!

Hej och hå eftergod mat och godis.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida