torsdag 20 december 2007

High waist


Ibland är jag lite för mycket före min tid på vad som är modernt, jag snappar upp och använder det genast. Det svåra är då att få tag på saker eftersom de dyker upp ett år senare och då går alla med dessa plagg eller skor. Eller så blir det inte modernt alls...

Ibland blir det ju så att det inte blir modernt och då undrar väl kleti och pleti vilken planet jag är född på och smaken är som baken (himlar med ögonen) Kallas "nyhetsbehövande" annars tröttnar jag.

Som den gången när det började nosas på "korta" byxor, de strax under knät.
En i Målsryd (Lilianne) gjorde narr högt av mig och skrattade rått:
HA HA tror du att du är 13 år eller?

Jag meddelade att nästa år ser du likadan ut
OCH DET GJORDE HON! *asg*


MEN DENNA GÅNGEN har jag inte fel!
Hög midja måste komma och jag älskar det, liksom MC-boots så förbered er så får vi se om jag får rätt.


Vill du ha tag på jeans med extra hög midja finns det på Lindex både på nätet och butik för 399:-.
Kjolar finns med high waist en nyinkommen på Gina Tricot i svart jeanstyg.
Skynda på för de kommer att ta slut eftersom alla som arbetar på Gina verkar ha köpt en sådan (så snygg).
Kjol finns också i Only butiken jeansblå same price 499:- tror jag det var eller 399:-.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida