onsdag 2 januari 2008

Rea imorgon

Start klockan 6:00 håll EN tumme på att jag får tag på det jag vill ha!

Har beställt ny resa till Thailand till vintern då de redan är släppta. Vi får beställa i god tid då det fortfarande finns "billiga" resor kvar.

Inget nytt på tapeten men det kommer väl. Så oao


btw
veckans träning:

from 25 december
Löpning 9 km
ledig
Löpning 9 km
Löpning 9 km
Löpning 9 km
Gym rodd 20 min L-7 löpning 20 min gym 30 min
Löpning 55 min
ledig
Löpning 9 km

Såg på Ivanhoe juldagen och barnen ville inte se riddarna och sitta bänkade med mig, jag fattar ingenting...

Men självaste Ivanhoe är ju typ 20 år äldre än Rowena = barnarov (har aldrig tänkt på det tidigare men hon ser inte en dag äldre ut än 16 år) Schnark låg mest o sov till filmen (mys)

Sus

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida