fredag 16 november 2007

Fredag


Fredag igen, det känns som om det är fredagar och måndagar och fredagar och måndagar och fredagar och måndagar... känns det igen?
Min ambition var att skriva ofta och mycket varje dag men det blev inte riktigt så.

Här kommer fortsättningen:
Onsdagen var det handling och träning för Adrian, Anders tog detta och jag arbetade.
Jag hann med det som jag hade tänkt.

Gårdagen var det löpning 9 km på schemat direkt efter arbetet.
Det är tungt att gå från jobbet och byta om och ut i det kalla! och ha det framför sig!!!,
men när man är igång så är det så skönt och efteråt så känner man sig nöjd.

Begav mig till Dalsjöhallen svettig med mössa och vantar och de åkte inte av jag lovar :) där Anton skulle spela match och Anders arbetade i kiosken. De förlorade aj aj.
Hemma igen klockan 19:30 = ingen tid för matlagning så varma mackor fick det bli.


Veckans TV:Tisdagen "Den där Mary" från klockan 23:15 till 23:45 måste liksom gå och lägga sig också.

Men idag är det Idol och då ska jag försöka kolla!

Tagit spruta på morgonen inför resan mot Hepatit A och B det ska tydligen vara livslångt skydd VERY GOOD!
Dags för fredagsfika tydligen limekaka

Dagens: Från NoaNoa Tröja scarf och kjol.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida