söndag 31 januari 2010

Inte så


Nja nu var det ju inte riktigt så... att vi vrålade och gapade....
MEN vi gjorde det någon enstaka gång.

För Depeche har gjort många låtar och många känner jag inte till så är det med den saken.


Men rung gung och deras melodiska klang är ju helt underbar.

Många minnen från den konserten kan ju nämnas,
en tjej som såg ut som en kille (vi är fortfarande oense om vilket kön personen hade) som gick i raden nedanför oss och vinglade till och jag trodde hon skulle ramla "utför" men klarade sig för att senare komma fram ca 30 minuter till platsen bredvid min. Nykter var hon inte (jag tyckte det var en tjej) och bredvid hennes platser var det två tomma. Min tanke var att det hade festat på rätt bra och det var bara hon som kom iväg.

När första låten började så SOMNADE hon, och jag tänkte att hon kommer ju inte få ut något av detta.

Hon vaknade i femte låten och snurrade yrat huvudet omkring och såg ut som om hon undrade var hon var eller allra mest på hur hon kom därifrån.

DÅ kom det.... ja allt som hon hade druckit och jag kan meddela till alla som är nyfikna att hon hade druckit ÖL. Ni kan tänka er så överraskade de blev som satt framför och blev träffade på sig själva och deras jackor. YAKII

Nyutspydd öl luktar spy+öl+bakfylla.

Hon åke ju ut efter en stund. Men där satt vi i stanken och det bläbbiga på golvet länge och jag funderade allvarligt på att bryta upp och ta mig därifrån. Men städpatrullen kom och det gjorde det mer uthärdligt och stanken var inte så stor. De hällde helt sonika ut pulver och pulver och pulver och sopade upp spyan.

Eller när David Gahan tar av sig sin väst och visade bringan... SKRIIIIIIK.
Vad skrek de för? Förvånad! Ja verkligen!

Men jag måste säga att han dansar coolt och fru R höjer på ögonbrynen när jag uttrycker det :)(han rör sig som en baletthoppa med hoppsasasteg)

Men visst är de bra och är kult för mig. Men en del av de nyaste låtarna hade inte blivit utgivna om det inte varit för att de är så kända.

Här få du ett smakprov på bringan

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida