söndag 17 januari 2010

I aftonbladet

Denna kan svida lite men jag menar det och det är min åsikt

Vi firar och skriver om personer på första sidan på aftonbladet som har gått ner 20 kg.
WOW!
Eller hur har de hamnat där? Jo genom dåligt tänk på hur det sköter sig och sin kropp! Vi har alla olika anlag och för en del så är det extremt svårt. Visst men!

VI BORDE FIRA! de som tränar och äter sunt! Jag kanske inte är en av de men det finns många.

Ungefär som om:
"du är så bra nu när du har slutat knarka" jädrans vad bra du är.

- det tycker inte jag,
jag tycker du har betett dig hemkskt mot dig själv och andra för att komma dit och jag kan inte beundra dig i efterhand tyvärr!

Så fram med de som kämpar varje dag och skriv om de! Behöver inte vara extremt vältränade eller smala men att det finns någon tanke och planering bakom det visar att en person kämpar.

Lägg energi på de för det är de som bör beundras och ge de styrkan att kämpa vidare!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida