torsdag 14 januari 2010

Olja


Har ju så mycket fritid så nu ska jag börja med målning och kommer bli en mycket känd konstnär.

Olja eller akvarell?!

Så prata med mig nu för sedan så blir jag rik och famouse och näsan i vädret!
Ni vet Hollywood fruar fast i en annan tappning.

Kallar den helt enkelt för Boråsfruar.
Opps fru H och R nu kommer de till er och filmar! och du C kan ju bara vara snygg när de kommer till dig och gå med högklackat och slänga med håret.

vad sitter jag här och dillar om... dags att gå och lägga sig... hon är ju bara barnet!

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

hejsan.
typsikt att det bara va 36. jag har 38/39.
kramkram

annsofiechristensson.blogg.se

15 januari 2010 kl. 22:44  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida