tisdag 18 augusti 2009

Vivåga

Har ni försökr handla schampo etc på Vivåga i Borås och den rara svart-håriga tjejen inte jobbar?

Nu är det 3:e gången i sträck jag står och väntar och efter 5 minuter får jag gå fram och säga till att de kan komma, då får jag vänta 5 min till innan de orkar masa sig till kassan,

URSÄKTA att jag stör! Tror inte chefen vet om det... man kanske skulle prata med den mannen?

Och på riktigt så visar de på alla sätt och vis att man stör! Service slå upp det ordet och det är väl det verksamheten bygger på att sälja tjänster och produkter.
Näää gå hem till din tonårssäng och rör inte en fena och förta dig!

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Klippte mig för första gången på vivåga o blev faktiskt supernöjd, men jag håller med om tjejen i kassan!!! Har träffat henne på annat ställe också där hon borde hälsat men hon tror nog att hon är lite förmer än oss vanliga...

19 augusti 2009 kl. 07:29  
Anonymous Anonym sa...

jag gillar inte heller de på Vivåga!

Köp schampo etc. på www.lookfantastic.com
det är nästa halva priset och leverans inom ca en vecka!!

21 augusti 2009 kl. 17:49  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida