lördag 15 augusti 2009

Kräftskiva

Var på en trevlig kräftskiva igår och jag äter ju inga kräftor (gillar inte det) men nästan 1 kg räkor mmm va gott det var!

Idag varken man eller jag bakis men vi är allt trötta.

Så var i stan och åt god mat på Babel och köpte kläder till dottern som inte tycker hon har några (alla tjejers problem) hon växer ju så hon får mer min förståelse än vad jag får från mig själv
äähum :)

Ska ju på bröllop så jag hittade en klänning som jag förmodligen ska ha, tänkte att jag ser den när jag ser den men har inte hittat någonting som jag har gillat och det inte på flera månader MEN IDAG så fastnade blicken på en Paris, Kate and I från MQ och den fick följa med hem.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida