lördag 28 februari 2009

Make-over


Var med dottern på en smink och styling fotografering som fortsätter idag för er som är intresserade och HAR TID ATT VÄNTA OCH VÄNTA!

Nåväl eftersom det var mycket väntan så fick jag frågan om inte jag också ville bli stylad och nja kan ju inte säga att jag var sådär intresserad men vänta var värre.

Det var för alla åldrar och för er som är intresserade så pågår det under hela helgen av nordicmakeover.se på Plaza!

Så både dottern och jag blev plåtade och det blev fina bilder!

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Vilken fin bild. Såg även ditt nya profil kort på fb. Jätte fint!!

28 februari 2009 kl. 11:10  
Anonymous Anonym sa...

Hälsa henne att kortet blev jättefint.Synd att jag jobbar hela helgen, kanske jag skulle gjort likadant med Isa./
kram Jaana

28 februari 2009 kl. 17:31  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida