onsdag 18 februari 2009

Madonna


Vill gå på Madonnas konsert och kontrollerar med kompis om hon vill gå med, men det fungerade inte.
Kommer hem och säger bestämt till mannen!
- du får gå med på Madonna!
- jag gillar inte Madonna!
- men du får gå med i alla fall för jag gillar henne!

DÅ HÄNDER DET!
dottern säger
- men jag kan ju gå med mamma!

Ignorerar henne totalt och kontrollerar ytterligare en gång med kompis men får inte tag på henne!
dottern meddelar igen
- men jag kan ju gå med!

Till mannen
- du måste gå med!
- nej då får du gå själv!

från dottern

- MEN MAMMA!!! JAG VILL JU GÅ MED! VILL DU INTE HA MED MIG!
- jomen... du kan ju ingen av låtarna ju ähh

dottern tittar på mig!


Bestämt och KLART!

I augusti har vi tjejkväll med Madonna!

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

ska också gå på Madonna till sommaren, vilken dag ska ni gå 8:e eller 9:e?

18 februari 2009 kl. 21:06  
Anonymous Anonym sa...

Varför frågade du inte mig?? Jag älskar Madonna!! Din fd ;-)..hehe kompis

23 februari 2009 kl. 11:56  
Blogger Sus sa...

vi går den 8/8

25 februari 2009 kl. 21:10  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida