onsdag 18 februari 2009

Upp och ner




Tyckte måndagen var en riktig höjdare då allt gick så väldans bra och igår så uppfattade jag inte alls samma saker som självklara. Idag så lossnade det och det känns som om jag tar steg framåt. Känns som om jag gjort ett bra val so far.

Tog en skön löprunda på 5 km på lunchen igår och solen tittade fram så det var helt ljuvligt. Tänkte göra en repris imorgon.

Var så hungrig idag när jag kom hem så jag stoppade i mig allt som jag kom åt ungefär som "Alzeimers bullimi"!!!

Skulle spytt upp det men glömde av det ;) nä skämt åsido...
Just nu känner jag mig proppmätt och spänd i magen.

Skillnad för vissa andra som ligger och spyr eller vad säger du Miss C som har magsjuka.

Well done ljuva Christina du håller dig verkligen i form och du är ju redan snygg i kroppen så finslipning du gör.


Så bilder på mig och dig Stina ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida