lördag 14 februari 2009

Har fullt upp som märkes via denna blogg men jag stortrivs!
Bra med mycket göra MEN nästa vecka så ska min träning komma igång också har ju "vätskat" till mig igen :) ja för er som vet ähh vet, ja eller nåt sånt!
Plan 3 ggr i nästa vecka! Hur många ggr ska du träna?

Har varit på bio på Rosa Pantern 2 och jag ger den fullt godkänt och det är riktigt bra skådespelare med i filmen.
Saknar ju Peter Sellers i denna fauna som tidigare var en fullträff som Kommisarie Claussau eller hur det nu stavas.

Dottern har fyllt år och var ute och åt med tjejerna och de hade det riktigt bra!
Dock blev hon dålig på natten "magsjuka" så nu inväntar vi effekten av den på oss andra, men jag hoppas inte någon annan åker på den. Det är ju blaha blaha! Uäärk!

Kollar melodifestivalen och jag blev inte jätteimponerad men låtarna var ok.

Jag blev besviken på Markolio som sjöng en ballad, sorry grabben tycker inte det är din grej.

Lili och Sussi helt ok

Country njaaa

HEAT njaaa

Amy gulligt och det svänger

Måns bra

Snart kommer man väl att nynna på ALLA!

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Min träniningsplan för veckan: gympa tisdag och söndag och prommenad (ca 1 tim)2 kvällar.
Há en bra vecka!
/Christina

16 februari 2009 kl. 08:57  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida