onsdag 25 februari 2009

Let´s dance kärlek


Niklas Wahlgren blev intervjuad av morgonzoo på radion och döm om min förvåning när han blev fundersam på vad han skulle svara på om hans dansparnter hade de snyggaste benen.
Han blev väldigt tveksam och jag började tycka att han var pinsam!
Men vad håller han på med?
DET ÄR VÄL KLART ATT MAN SÄGER ATT ENS DANSPARTNER ÄR BÄST PÅ ALLA SÄTT OCH VIS!

Då svarar han så här
- Ja hon är en av de som har de snyggaste benen
ähhh??? -säger jag
och med detta så sa har han sagt att "han har en fling med någon i gruppen" och genast tänker man på Laila

Han hade likaväl kunnat säga att jajemensan det har hon och efteråt sagt till snygge-Laila att du vet att jag tycker dina är finast!

Men nädå
Jag hade inte den minsta misstanke på något tills då!

Så nu vet hela svenska folket att de har en fling! Men visst är det fint av honom att vara ärlig och att det kom från hjärtat.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

haha...huvet på spiken Suss om jag får säga va jag tycker :-)

26 februari 2009 kl. 07:33  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida