söndag 9 november 2008

Söndag kväll

Jaha här sitter jag och tänker på att jag borde gå och lägga mig, hmmm ska upp om 7 timmar.

Visst visst

Festen avlöpte väl och vi har fått mange tack för att " ni vet verkligen hur man fixar en bra fest"
Alltid roligt att höra att det blev bra.
Fick även höra att min halterneck var fin och F "vill ha"!
Jag som kände mig lite som en ankstjärt och visste inte om den var "rätt" för jag kan ju ha min egen smak ibland.

Har även ätit pastasallad i 3 dagar nu men faktiskt smakar den gott fortfarande!

Ett stort tack för alla presenter och för att ni gjorde det till en trevlig fest och störst tack till Cilla, Johan och Eva för ert otroliga engagemang och uppträdande, puss på er!

Får lägga ut lite bilder i sinom tid

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag instämmer fullt o fast!! Ni vet verkligen hur man fixar fest. Tack för senast...hade jättekul :-)

10 november 2008 kl. 07:32  
Anonymous Anonym sa...

verkligen!! jag tackar än en gång!! jag har några kort hemma om du kanske vill ha fler.

10 november 2008 kl. 18:04  
Anonymous Anonym sa...

verkligen!! jag tackar än en gång!! jag har några kort hemma om du kanske vill ha fler.

10 november 2008 kl. 18:04  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida