onsdag 8 oktober 2008

Aj aj


Dålig på att skriva men ruschen från innan New York fortsätter efter New York för ingen har ju gjort mina arbetsppgifter när jag varit borta :)

Idag har jag min fina klänning från Zara men jag det blir inte mycket bilder nu, jag ligger lite lågt annat prioriteras och jag skjuter ut som en kanon genom dörren när jag går hemifrån på morgonen.

Mycket att göra på morgonen för på kvällen är jag ofantligt trött pga jetlag. Kanske på torsdag så är jag mer som vanligt. Det värsta med tröttheten är väl att man bli lite illamående bläääh!

Idag skulle jag har tagit en löprunda efter arbetet men ack jag glömde kläderna, men inte är jag så ledsen för det.

Har inhandlat en Odd Molly tröja och en fin klänning från Nolita

Annars så är det mycket positivt som händer och det känns mer som full fräs till nästa resa men av mycket god karaktär, ni får se!

Har börjat läsa en biografi om Walt Disney mitt i min andra bok och mannen är inte den han har utgett sig för att vara. Lite mörk om sinnet var han allt och tyckte att han var väldigt bra själv lite så där själgod och faktiskt en FBI- anhängare, läs den jag rekommenderar.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida