torsdag 25 september 2008

Orientering







Tog en löprunda på 7,2 km på lunchen och det var första gången på länge som det var riktigt skönt och en njutning.
På vägen mötte jag en Nötskrika, en påfågelfjäril och en trollslända ack så vackra och färgglada. Flygfäna måste väl trotsa kylan lite grann men kanske inte idag för det var en så vacker dag och solen skiner.

I skogen så var det någon skola som hade orientering och det fanns en del som hade hjälpmedel genom att ringa varandra!
Mobiltelefon = FUSK

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

HaHa, vart sprang du? Det kanske var min sons skola då dom hade orientering i går :). Fuskare, ska han få höra. Carina

26 september 2008 kl. 10:24  
Anonymous Anonym sa...

Önskar att det fanns mobiltelefoner på min tid me :-)Orientering var det värsta jag visste!!

26 september 2008 kl. 12:06  
Anonymous Anonym sa...

Orientering som är såååå kul!
På Kransmossen sprang jag!

Suss

30 september 2008 kl. 09:02  
Blogger Sanna sa...

Jag kan nog bara hålla med om att det är ett sabla fuskande med mobil.

Hur gör du för att springa så himla långt? Själv blir jag uttråkad efter en kvart och nu ska jag ta tag i det där!

6 oktober 2008 kl. 14:31  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida