onsdag 17 september 2008

Onsdag och nysprungen

Vart tog måndagen och tisdagen vägen?

Gjorde min första löprunda på evigheter och jag har för många järn i elden nu men det brukar fungera. Det gjorde det inte så jag var tvungen att ta ett större krafttag.

Men vad trögt det är, många gånger har jag tom bytt om och sedan åkt "förbi"träningen

Igår var det dags!!!
Jag bytte om och körde till min löprunda och då började det att regna och jag tänkte trycka till på gasen och bara åka förbi svängen, vilken prövning!!! Men jag tog mig själv i hampan och svängde av till träningen.

Jag satt kvar i bilen en stund och sjöng färdigt låten som var på radion sedan var ja tvungen att masa mig ur och med lätta steg (mycket folk där) sprang jag ivägoch jag gjorde min löprunda men ack så trögt det var. Men tjusningen som infinner sig efteråt är en stor dunk i ryggen och"GÔTT JOBBAT" är inte att leka med!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida