torsdag 11 september 2008

Today och PT

Har varit i GBG idag därav denna bloggtystnad.

Har skaffat mig en PT och ska nu anteckna vad jag äter i 3 dagar.
Han ska hjälpa mig med mat och framförallt lägga upp träningspass för en månad. Ska klara detta program själv.

OK!

Vad skriver jag när det ser ut så här?

10.45 tårta
12.00 Burger King
14.30 bagette med pesto och skinka, björnbärspaj och vaniljsås en näve godis
16.00 vetebröd en näve godis och italienska skorpor
19.00 MC Donalds och 2 mackor

Får man tabort 5 saker? Eller hur många är det nu igen???

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Den kuren kan jag också vara med på :-) Jag som trott att tänka på kosten är tråkigt...

12 september 2008 kl. 07:34  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida