söndag 7 september 2008

Trött men nöjd!

Plockade hemma och fixade som en galning som jag alltid gör på lördagar... man kan sammanfatta det med att:
- håll dig ur vägen!

Efter denna rusiga förmiddag som blev till eftermiddag så blev jag trött så jag vilade en stund mitt i allt och sedan iväg på en löprunda, SKÖNT!

Hannah hmm det kan inte du :) springa en löprunda alltså... elefantrunda skulle det bli... hmm *asg*
det var dina egna ord men jag fick en härlig bild på det hela i huvudet! Var bara tvungen...

Sedan iväg på tjejfest och vi var ungefär 12 personer. Blev bjudna på en piggelindrink på tjejfesten och den var väldigt söt och fräsch men jag brukar inte dricka sprit i vanlig fall men den här åkte ner tror det är vodka och päronsoda eller 7up och en glasspinne piggelin rätt ner i glaset. Vi hade väldans trevligt och så trevligt att vi inte gick ut förrän klockan 00.05.

Men dansa skulle vi och vi hade bokat resa hem till 01.00 eftersom jag skulle upp tidigt och sedan börja arbeta 14.00

Det var kö så det var bara att ställa sig och invänta, men det gick snabbt och så var vi inne. Pinuppan var då törstig och skulle absolut ha en öl när jag föreslog vatten?

Fram till baren och beställa öl medan Pinuppan hängde in kläderna, organiserat och bra eller hur? för här fick inte spillas någon onödig tid. När jag står där och väntar på att få beställa och hade inte väntat alltför länge så säger tjejen bredvid mig till bartenderna att det är ju j-a märkligt att de som kommer in sist får beställa först och syftade på mig och att jag hade väntat länge.
Han slänger fram två glas och bjuder på Tequila Rose, och jag som inte skulle dricka mer.
Pinuppan var ju törstig så då fick hon stilla sin ännu mera:)
Och sedan dansade vi ett par låtar och sedan home sweet home!

JAG ÄR TRÖTT IDAG

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida