lördag 6 september 2008

Shiny


Nja det regnar
Men det kan vara shiny på många sätt. I tänket på sättet etc

Men idag regnar det ute men inne är det shiny.

Klockan är strax 8.00 och jag har satt på 2 maskiner tvätt, ätit en chokladbit, gått ut med vovvsen, gjort mannagrynsgröt, provat nya träningskläder om jag ska ha de eller ej.
Ska nu äta lite frukost innan jag väcker resten av familjen som är hemma.

Hua det regnar mycket och jag bryr mig inte ett dugg om det i vanliga fall men idag ska dottern spela fotboll hela dagen och man kyler ner sig rätt så bra genom att få blöta kläder.
För hon tar knappast ta på sig mina regnkläder, de är inte tillräckligt snygga enligt hennes mening och förmodligen ingen någon annans heller.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida