lördag 21 juni 2008

Nu får det räcka

Gav mig ut på en löptur igår morse ca 7.45 och det var ett gott gäng där i skogen. Någon frågade om jag sprang den "långa" när jag sprang förbi. Så det var riktigt gemytligt.

MEN det var en tjej som kom upp bakom och när jag vänder mig om så springer hon i ett "vanligt" blommigt linne, alltså inte träningskläder och springer ikapp mig..., nåväl hon springer väl av på den korta sträckan är min tanke (inga fördomar här inte :))

Men icke hon hakade på mig, så lite nedvärderande som det blev så var jag ju tvungen att öka takten för det kan vara nog så störande att ha flåset i nacken.

Eller låta de springa om för det är bättre att jag flåsar de i nacken ;)
folk verkar ha en förkärlek och ta rygg på mig så jag måste ju hålla en go takt helt enkelt.

Men inte en som har BLOMMIGT LINNE!

Att inte ha tränat på ett tag gjorde mig trött och det var jobbigt, men det blommiga linnet försvann i horisonten.

Så nu är det dags!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida