onsdag 18 juni 2008

Träning och vikt, hör det ihop


Tja, det gör väl det...

Dåligt med träning efter GBG-varvet och har gått upp 3 kg.
Är anmäld endast till ett lopp i augusti men det bli nog fler.

Orken är inte densamma och man känner att nu är det dags för semester. Ingen bra startmotor men visst mår jag gott!

Så ni som säger att jag är smal och muskulös! Har väl aldrig riktigt stämt och nu går det åt andra hållet, men jag laddar var så säker, inspirationshämtare jag är!

Det som oroar en som tränar och som tar en paus är att komma tillbaka, det räcker med en vecka. Då är det JOBBIGT för det är det ju inte när man är "mitt it" Bara en underbar känsla.

"tat lugnt ta ta en toy", semestern lurar runt hörnet!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida