onsdag 18 juni 2008

Mobbare

Hur är man som person?
Genom tiderna så har en del kommit fram till mig i vuxen ålder och tackat mig för att jag ”såg” de då det begav sig. Har tom fått kramar!

Hur jag såg de som var osynliga och eller blev retade medans jag var med de ”coolaste”. Tänkte inte så mycket på det där utan bara gjorde det, man ville ju att alla skulle ha chansen att vara med ingen får vara utanför, empati-radar.

Dessutom så hade de så mycket att ge, de kunde vara sig själva.

Samtidigt så när jag inte tycker om någon så kan jag vara ignorerande och har dessutom inga hämningar att konfrontera personer och sparar inte på orden.

Men med åren blir jag mer en iakttagare och tycker sura idioter är mest underhållande, de är dessutom roliga att reta.

Så vad är jag? Mobbaren?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida