söndag 27 april 2008

En fyraårings värld!

Sonen vaknade 05:00 och konstaterade att det var morgon.
- Nääää svarade jag det är fortfarande natt.
- Jo mamma, titta själv i fönstret!
- Jamen det måste vara ljust till morgonen kommer, försökte jag...
- Nämen mamma titta själv! tittar med stora ögon och han vet minsann vem som har rätt
-
ALLA sover nu jag lovar det är natt.

Jag kund lika gärna ha sprungit med huvudet före in i väggen 5 gånger för ALLA ser ju att det är morgon nu eller hur???

Eller fredagkvällen:
- Nu ska du gå och lägga dig
- Nää
- Klockan är mycket

tittat med uppspärrade ögon som om han aldrig hört nå´t så vedervärdigt konstigt förr

- har de klocka här också??
- jaa
- mmmm, visa mig den då!

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Haha, vad gulligt, har det lite samma hemma faktiskt...därför har jag köpt helsvarta rullgardiner..funkar jättebra :-)

28 april 2008 kl. 08:40  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida