fredag 14 mars 2008

Hunter stövlar


VILL HA!
Det finns ju mycket i klädväg man vill ha etc. Men jag kommer att köpa mig ett par Hunter stövlar och de har fått in de på Jolina i sta´n.
Men jag köper inte de ännu men någon gång så.

Trivs jättebra i mina jeans från Ra-re och stirrar lite förälskat på de på morgonen men det är inte så ofta de får åka med…
Jag kan vara lite så där ”rädd” om mina nya saker och det gäller äldre också. Så lite tetig är jag ju.

I helgen så åker sonen och mannen på tävling i miniracing. Det är en viktig tävling så vinner Anton denna så vinner han allt i sin kategori.

Vi andra som är hemma ska ev gå på bio eller något annat roligt men jag har inte bestämt vad ännu. God mat och godis blir det i alla fall.
Taccos i kväll för jag kommer hem hyfsat sent så det hinns inte riktigt med storbespisning. Enkelt och gott.

Har varit på frukostmöte som var intressant och det handlar om dagens ledarskap.
Förr var det med stor auktoritet och rädsla man styrde en arbetsplats. Helst ska man arbeta dygnet runt för att visa att man är intresserad!
Den gamla besättningen lever kvar men i framtiden så handlar det mycket om att ge och ta. Trivs du på arbetet?
Vi går mot att det bygger på relationer utan prestige och att ha ROLIGT!
Mmm hoppas du nickar nu för DÅ trivs man på jobbet eller hur?
Varför inte ha olika bonus i rena pengar eller massage och någon extra semestervecka som extra features?, många har redan det men det är viktigt att alla får SAMMA!

Dagens: Top Filippa L och MQ sjal som jag vill ha en röd av också, någon som kan få tag på en?

Vad ska du göra i helgen?

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Sjalen är jätte söt...Jag vill oxå ha!
Ikväll ska jag kolla på Melodifestivalen tillsammans med tjejerna, jag hoppas dock att Charlotte vinner! She´s my Hero ;)

15 mars 2008 kl. 11:10  
Anonymous Anonym sa...

Vem är Filippa L ?? Jag känner bara Filippa K...:-)) Håller med jättefin sjal

17 mars 2008 kl. 08:19  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida