måndag 10 mars 2008

Nu är det förmiddag för mig

Gjorde kyckling och ris som the family kan värma när de kommer hem. Ska ut på joggingrunda UTAN Kirsti för hon har ont i knät så tråkigt blittan bläh!

Nåväl hoppas det slutar regna för igår så hade bäcken svämmat över.
Jag försökte ta mig över på "små tuvorna" men det var ju helt kört!!! så i nästa översvämmade område så spang jag rakt igenom som Ramboooooo.
Ca 10-15 cm djupt så det stod som en fontän bakom mig. Kan meddela att det blir kallt om fötterna en stund och man svär lite men det går över klafs klafs.

DÅ mina vänner är det tur man har en skotork!
In i tvättmaskinen med skorna och sedan på tork, så jag har skinande rena skor till i eftermiddag, BRA VA:)

Dagens: Hunky Dory top och Ra-re jeans och Primeboots.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida