tisdag 24 augusti 2010

Mätt


Fortfarande ont i höften så tips från min gamla PT att magnetröntga så får vi se. Hmm jag tror att på vårdcentralen så ger de mig hellre en spruta cortison till vilket blir billigast och enklast, men det kan de glömma när spruta 1 inte gjorde någon skillnad alls.


Detta innebär att allt som jag brukar äta och träna bort stannar kvar och jag känner mig proppmätt hela tiden.

Tröttsamt att inte kunna träna och känna sig proppmätt. Så ni som är av rundare form som vill känna denna propphets känslan yananna man mår inte helt bra av det.

Har arbetat i kiosken för idrottsföreningen här på plats då dottern spelade match och de vann med 2-1! Så grattis du är bäst lovely girl!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida