måndag 16 augusti 2010

Löpning gör dig tjock

Tänk vad man blir förvånad när det skrivs i tidningen enligt ovan. Underskriven dessutom av en läkare. Läkaren i detta fallet var inte tydlig nog och uttryckte sig icke förståeligt så fler med mig har tolkat den lite mer som att spring inte för då blir du mer hungrig och resultatet blir tjockare.
Så inge inga falska förhoppningar utan sitt still.

Synd och skam att han inte uttrycker sig mer vältaligt för budskapet mellan raderna är väl att helheten ger mer och måste kombineras men att skriva att man blir tjockare av jogging är fel och det har det skämtats om en del på träningen idag.

Jag sprang 8,2 km idag så jag undrar hur jag ser ut imorgon och jag funderar lite skrämt också på hur jag ser ut om en månad..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida