måndag 31 maj 2010

Morsdag

Mannen väckte inte mig då han skulle iväg på Bra kompis fotboll med sonen med start träff klockan 8.00
Sov så gott så!
Helt tyst och lugnt så makade jag mig till frukostbordet när jag vaknat och dök ner i Borås Tidning.

Mobiltelefonen ringer!! (Har lagt av vanliga så tonåringarna får sova, de blir trevligare då..)

- mannen, ser du?
- jag, vaddå?
- mannen, på köksbordet!
- jag, hmm jag sitter här men vad är det jag ska se?
Ser mig omkring och mitt på bordet står det en bukett med blommor och ett kuvert…
- jag, ahh hur kunde jag missa det!

Puss på dig!


2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Åhhh vilken rar man du har :-)

31 maj 2010 kl. 14:08  
Anonymous Anonym sa...

...och vad var det i kuvertet???

31 maj 2010 kl. 20:59  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida